Sony Xperia XZ3 Dual Sim H9436 Białe Srebro

Sony Xperia XZ3 Dual Sim H9436 Białe Srebro

3399,00

Sony Xperia XZ3 Dual Sim Białe Srebro:

Nowy

Sony Xperia XZ3 Dual Sim Białe Srebro

Sony Xperia XZ3 PrzedsprzedażSony Xperia XZ3 PrzedsprzedażSony Xperia XZ3 PrzedsprzedażSony Xperia XZ3 vs XZ2

Sony Xperia XZ3 - Dane techniczne

  • Procesor: Qualcomm Snapdragon 845 (4 rdzenie, 2.8 GHz, Kryo + 4 rdzenie, 1.8 GHz, Kryo)
  • Układ graficzny: Adreno 630
  • Pamięć RAM: 4 GB
  • Pamięć wbudowana: 64 GB
  • Typ ekranu: Dotykowy, OLED
  • Przekątna ekranu: 6"
  • Rozdzielczość ekranu: 2880 x 1440
  • Łączność: 4G (LTE); Wi-Fi; Bluetooth; NFC
  • System nawigacji satelitarnej: GPS; A-GPS, GLONASS
  • Złącza: USB Typu-C - 1 szt.; Gniazdo kart nanoSIM - 2 szt. (Drugi slot wspólny z czytnikiem kart pamięci); Czytnik kart pamięci - 1 szt.
  • Bateria: Litowo-jonowa 3330 mAh
  • Zainstalowany system operacyjny: Android 9.0 Pie
  • Rozdzielczość aparatu: 19.0 Mpix - tył; 13.0 Mpix - przód
  • Przysłona obiektywu: f/2.0 - tylny obiektyw
  • Lampa błyskowa: Wbudowana
  • Rozdzielczość nagrywania wideo: 4K
  • Dual SIM: Dual SIM LTE - Obsługa dwóch kart SIM w technologii LTE
  • Grubość: 9,9 mm
  • Szerokość: 73 mm
  • Wysokość: 158 mm
  • Waga: 193 g
  • Kolor: Czarny
  • Dodatkowe informacje: Magnetometr; Żyroskop; USB OTG; Wbudowane głośniki stereo; Akcelerometr; Pyłoszczelność i wodoszczelność (IP68); Czujnik zbliżenia; Szkło Corning Gorilla Glass 5; Czujnik światła; Obudowa wykonana ze szkła i aluminium; Czytnik linii papilarnych; Czujnik Halla
  • Dołączone akcesoria: Instrukcja szybkiego uruchomienia telefonu; Kabel USB typ C; Przejściówka USB-C -> Jack 3.5 mm; Ładowarka
  • Gwarancja: 24 miesiące (gwarancja producenta)
  • Kod produktu: Sony Xperia XZ3 H9436 Dual SIM Białe srebro

Sony Xperia XZ3 Dual Sim H9436 Białe Srebro

Sony Xperia XZ3 Dual Sim H9436 Białe Srebro

Sony Xperia XZ3 Dual Sim Białe Srebro:

Napisz opinię

System płatności PayU umożliwia zakupy na raty w M-point.pl, a przypomina to tradycyjną pożyczkę bankową, z tą różnicą, że u nas jest to wygodniejsze.

Cała procedura odbywa się internetowo. Jest to tylko kilka kroków, a decyzja otrzymywana jest w ciągu zaledwie nawet 15 minut.

Wartość Twoich zakupów musi się mieścić w przedziale 300 zł – 20 000 zł.

Procedura:

Wybierasz swoje produkty -> Wybierasz sposób płatności PayU i ilość rat -> Wypełniasz wniosek i czekasz kilkanaście minut na decyzję. Następnie cieszysz się swoimi zakupami!

Nie odmawiaj sobie przyjemności. Kupuj szybko i bezpiecznie z ratami PayU i M-point:

  •  bez wizyty w banku;
  •  bez stania w kolejkach;
  •  bez poręczycieli;
  •  szybka decyzja kredytowa;
  •  zakup towarów z różnych branż.
DOTYCZY TYLKO PRODUKTÓW SONY

W przypadku awarii telefonów Sony, serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny realizowany jest poprzez Autoryzowane Centrum Serwisowe w-support.pl.

Wysyłka urządzenia firmą kurierską:
W celu nadania przesyłki prosimy o samodzielne, w dogodnym dla Państwa terminie, zamówienie kuriera firmy DHL. Aktualne informacje o tym jak tego dokonać odnajdą Państwo na stronie DHL: www.dhl.com.pl lub pod numerem infolinii DHL 42 634 53 45. Przy zamawianiu kuriera należy podać nr klienta: 127 3442.

Do wysyłanego sprzętu należy dołączyć wypełniony formularz.

Dostarczenie sprzętu bezpośrednio do w-support.pl:

Klientów przebywających we Wrocławiu zapraszamy osobiście do odwiedzenia naszej siedziby. Punkt obsługi klienta czynny jest we wszystkie dni robocze w godzinach 9:00-18:00. Znajdujemy się przy Al. Armii Krajowej 61, na terenie kompleksu biurowego Atal, w budynku D (ostatni po prawej stronie).

Wymagane dokumenty:

W przypadku naprawy gwarancyjnej, prosimy dołączyć do przesyłki następujące dokumenty:

    kserokopię dowodu zakupu (w przypadku kiedy karta gwarancyjna nie jest wypełniona);
    formularz zgłoszeniowy z opisem usterek i dokładnymi danymi kontaktowymi (numer telefonu, adres e-mail).


Zachowanie danych:

Przed wysyłką urządzenia do serwisu należy dokonać kopii zapasowej danych, podczas obsługi serwisowej mogą one zostać utracone. Na wyraźne życzenie Klienta, możemy wykonać kopię zapasową danych zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Jeżeli życzą sobie Państwo sobie odpłatnego zachowania danych, prosimy o zaznaczenie tego na zgłoszeniu serwisowym.
Informujemy, że w niektórych przypadkach usługa zachowania danych, z przyczyn niezależnych od serwisu, nie jest możliwa do wykonania. W takim przypadku nie ponoszą Państwo kosztów zachowania danych.

Gwarancja producenta: 24 miesiące.
W celu uzyskania informacji o dodatkowym ubezpieczeniu kliknij tutaj

© 2018 M-point | All rights reserved | Created by 4 more Creative.