-- free delivery --

For all orders over $300

FAQ- Najczęściej zadawane pytania
W tym dziale postaramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów.

Czy prezentowane telefony pochodzą z polskiej dystrybucji?
Nie, telefony komórkowe sprzedawane w naszym sklepie pochodzą z różnych dystrybucji europejskich, ale wszystkie są przeznaczone na rynek polski.

Czy telefony posiadają menu w języku polskim?
Tak, wszystkie nasze telefony mają menu w języku polskim.

Czy telefony są brandowane czy posiadają logo operatora?
Nie, nasze telefony nie są brandowane.

Czy telefony posiadają blokadę simlock?
Nasze telefony nie posiadają tej blokady.

Czy produkty są nowe, oryginalne i zaplombowane?
Wszystkie produkty dostępne w naszym asortymencie są nowe, oryginalne i zapakowane w zaplombowanym pudełku. Wyjątkiem są urządzenia z dopiskiem OUTLET. Znajdują się w niej produkty z uszkodzonym opakowaniem lub przeciętą plombą oraz takie, które pochodzą z regulaminowego 14-dniowego zwrotu od klienta.

Kto udziela gwarancji na sprzedawane w naszym sklepie produkty?
W zależności od dystrybucji produkty są objęte gwarancją producenta lub sprzedawcy. Informacja na temat rodzaju gwarancji znajduje się w Danych technicznych każdego produktu.

Dlaczego karta gwarancyjna nie jest podbita?
Do wykonania ewentualnej naprawy gwarancyjnej podbita karta gwarancyjna nie jest niezbędna (z wyjątkiem telefonów Samsung). Konieczne w takim wypadku jest dostarczenie wraz z urządzeniem dowodu zakupu. Wysłanie samego dowodu zakupu razem z urządzeniem jest wystarczające do przyjęcia urządzenia w ramach gwarancji.

Co jest potrzebne żeby zgłosić telefon do serwisu w razie reklamacji?

Faktura zakupu.

Czy wystawiamy pełne faktury VAT?
Tak, do każdego zakupu wystawiamy pełną fakturę VAT 23%.

W jakim czasie od zakupu otrzymam Fakturę VAT?
Fakturę Vat zawsze wysyłamy drogą e-mailową w dniu nadania przesyłki.

Gdzie znajdę swój dokument zakupu?
Faktury wysyłamy na adres e-mail podany w zamówieniu w dniu nadania przesyłki.

Czy do zamówienia można otrzymać pro-formę?
Nie ma żadnego problemu! Po złożeniu zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu zgłoszenia chęci otrzymania proformy.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak, każdy konsument może w okresie nie przekraczającym 14 dni od dnia odebrania towaru dokonać zwrotu towaru bez podawania przyczyny, na zasadach określonych w zakładce zwroty konsumenckie.

Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za pobraniem?
Tak, wysyłamy zamówienia również za pobraniem. Koszt przesyłki nadanej za pobraniem podany jest zawsze w koszyku zakupowym.


Czy jest możliwy odbiór osobisty towaru?
Tak, produkty zakupione w naszym sklepie internetowym możesz odebrać w naszym biurze w Siemianowicach Śląskich.


Czy mogę zapłacić za zamówienie podczas odbioru osobistego?
Tak, ale tylko kartą.