-- free delivery --

For all orders over $300

FAQ- Najczęściej zadawane pytania
W tym dziale postaramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów.

Czy prezentowane telefony pochodzą z polskiej dystrybucji?
Nie, telefony komórkowe sprzedawane w naszym sklepie pochodzą z różnych dystrybucji, ale wszystkie są przeznaczone na rynek polski.

Czy telefony posiadają menu w języku polskim?
Tak, wszystkie nasze telefony mają menu w języku polskim.

Czy telefony są brandowne czy posiadają logo operatora?
Nie, nasze telefony nie są brandowane.

Czy telefony posiadają blokadę simlock?
Nasze telefony nie posiadają tej blokady.

Czy jest możliwy odbiór osobisty towaru?
Nie ma takiej możliwości, ponieważ telefony są wysyłane bezpośrednio z naszych magazynów poprzez firmy kurierskie.

Kto udziela gwarancji na sprzedawane w waszym sklepie produkty?
W zależności od dystrybucji produkty są objęte gwarancją producenta lub sprzedawcy. Informacja na temat rodzaju gwarancji znajduje się w Danych technicznych każdego produktu. .

Dlaczego karta gwarancyjna nie jest podbita?
Do wykonania ewentualnej naprawy gwarancyjnej podbita karta gwarancyjna nie jest niezbędna. Konieczne w takim wypadku jest dostarczenie wraz z urządzeniem dowodu zakupu faktury. Wysłanie samego dowodu zakupu razem z urządzeniem jest wystarczające do przyjęcia urządzenia w ramach gwarancji.

Co jest potrzebne żeby zgłosić telefon do serwisu w razie reklamacji?
Faktura zakupu.

W jakim czasie od zakupu otrzymam Fakturę VAT?
Fakturę Vat zawsze wysyłamy drogą e-mailową w dniu nadania przesyłki.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak, każdy konsument może w okresie nie przekraczającym 14 dni od dnia odebrania towaru dokonać zwrotu towaru bez podawania przyczyny, na zasadach określonych w zakładce zwroty konsumenckie.