FAQ- Najczęściej zadawane pytania
W tym dziale postaramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów.

Czy prezentowane telefony pochodzą z polskiej dystrybucji?
Tak, telefony komórkowe sprzedawane w naszym sklepie pochodzą od polskiego dystrybutora i są przeznaczone na rynek polski.

Czy telefony posiadają menu w języku polskim?
Tak, wszystkie nasze telefony mają menu w języku polskim.

Czy telefony są brandowne czy posiadają logo operatora?
Nie, nasze telefony nie są brandowane.

Czy telefony posiadają blokadę simlock?
Nasze telefony nie posiadają tej blokady.

Czy jest możliwy odbiór osobisty towaru?
Nie ma takiej możliwości, ponieważ telefony są wysyłane bezpośrednio z naszych magazynów poprzez firmy kurierskie.

Kto udziela gwarancji na sprzedawane w Waszym sklepie produkty?
Gwarantem towarów oferowanych w naszym sklepie jest Producent.

Dlaczego karta gwarancyjna nie jest podbita?
Nasze telefony posiadają 24 miesięczną gwarancję Producenta.

Co jest potrzebne żeby zgłosić telefon do serwisu w razie reklamacji?
Karta gwarancyjna producenta oraz czytelny dowód zakupu.

W jakim czasie od zakupu otrzymam Fakturę VAT?
Fakturę Vat zawsze wysyłamy drogą e- mialową do 7 dni od daty otrzymania towaru.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak, każdy konsument może w okresie nie przekraczającym 14 dni od dnia odebrania towaru dokonać zwrotu towaru bez podawania przyczyny, na zasadach określonych w zakładce zwroty konsumenckie.



© 2017 M-point | All rights reserved | Created by 4 more Creative.
Księgowość Katowice