-- free delivery --

For all orders over $300

DOTYCZY TYLKO PRODUKTÓW SONY

W przypadku awarii telefonów Sony, serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny realizowany jest poprzez Autoryzowane Centrum Serwisowe Grupa CTDI
Regenersis Warsaw

Osoby, które chcą przesłać urządzenie bezpośrednio do serwisu, mogą skorzystać z usług kuriera - prosimy o korzystanie wyłącznie z kuriera wskazanego przez CTDI -  w przypadku urządzeń na gwarancji Producenta, obsługiwanych przez CTDI, transport tym kurierem jest dla Klienta bezpłatny. Dla napraw pozagwarancyjnych oraz urządzeń nie obsługiwanych przez nasz serwis, które zostały do nas przesłane pomyłkowo, koszt transportu ponosi Klient.

 

Obsługuje nas firma UPS. Kuriera można zamówić dzwoniąc pod numer: +48-22-534-00-00. Osoba składająca zlecenie zostanie poproszona o podanie: numeru płatnika (jest to numer E70E66), rodzaju usługi transportowej (jest to usługa „Express Saver”), kodu pocztowego płatnika (numer kodu to 05-090), adresu odbioru, wagi przesyłki,  oraz wymiarów przesyłki.
 

Klient odpowiada za odpowiednie zabezpieczenie urządzenia na czas transportu i poprawne wypełnienie dokumentów zgłoszenia. Zobacz film: jak zabezpieczyć urządzenie. Więcej na temat pakowania urządzeń - szczególnie tabletów - KLIKNIJ



Dostarczenie sprzętu bezpośrednio do https://www.ctdi.pl:

Klientów indywidualnych zachęcamy do oddawania urządzeń do naprawy w najbliższym Punkcie Obsługi u swojego Operatora, w Sklepie, w którym urządzenie zostało kupione lub w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym. Dzięki temu można uzyskać pomoc blisko miejsca zamieszkania. WIĘCEJ

https://www.ctdi.pl/serwis-klienci-indywidualni.html

Zachowanie danych:

Przed wysyłką urządzenia do serwisu należy dokonać kopii zapasowej danych, podczas obsługi serwisowej mogą one zostać utracone. Na wyraźne życzenie Klienta, możemy wykonać kopię zapasową danych zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Jeżeli życzą sobie Państwo sobie odpłatnego zachowania danych, prosimy o zaznaczenie tego na zgłoszeniu serwisowym.
Informujemy, że w niektórych przypadkach usługa zachowania danych, z przyczyn niezależnych od serwisu, nie jest możliwa do wykonania. W takim przypadku nie ponoszą Państwo kosztów zachowania danych.

Gwarancja producenta: 24 miesiące.