-- free delivery --

For all orders over $300

1) Dotyczy telefonów i smartwachy Sony, Google Pixel, Huawei, Honor, Samsung, Nokia, Motorola kupionych w naszym sklepie.

W przypadku awarii telefonów Sony, Google, Huawei Honor, Nokia, Motorola oraz Samsung serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny realizowany jest poprzez Autoryzowane Centrum Serwisowe Grupa CTDI Regenersis Warsaw

A) Zgłoszenie naprawy online

B) Zgłoszenie poprzez ręczne wypełnienie formularzy:
-
Formularz - Samsung POBIERZ
-
Formularz - pozostałe marki POBIERZ

Osoby, które chcą skorzystać z opcji B muszą samodzielnie zamówić kuriera - prosimy o korzystanie wyłącznie z kuriera wskazanego przez CTDI (kurier UPS) - w przypadku urządzeń na gwarancji Producenta, obsługiwanych przez CTDI, transport tym kurierem jest dla Klienta bezpłatny. Dla napraw pozagwarancyjnych oraz urządzeń nieobsługiwanych przez serwis CTDI, które zostały przesłane pomyłkowo, koszt transportu ponosi Klient.

Kuriera można zamówić dzwoniąc pod numer: +48-22-534-00-00. Osoba składająca zlecenie zostanie poproszona o podanie: numeru płatnika (jest to numer E70E66), rodzaju usługi transportowej (jest to usługa „Express Saver”), kodu pocztowego płatnika (numer kodu to 05-090), adresu odbioru, wagi przesyłki, oraz wymiarów przesyłki.

Do przesyłki należy dołączyć fakturę zakupu, którą wysłaliśmy na adres email podany w zamówieniu. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu pod nr 721 888 886 lub pod adresem e-mail: zamowienia@mpoint.pl

Klient odpowiada za odpowiednie zabezpieczenie urządzenia na czas transportu i poprawne wypełnienie dokumentów zgłoszenia. Zobacz film: jak zabezpieczyć urządzenie.

2) Dotyczy telefonów Xiaomi, CAT zakupionych w naszym sklepie.

Reklamowany sprzęt należy przesłać do siedziby naszej firmy na adres:

M-Point

ul. Elizy Orzeszkowej 2e/3

41-103 Siemianowice Śląskie

Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami:

Jak zabezpieczyć przesyłany sprzęt.

Do pudełka należy dołączyć formularz zgłoszeniowy (pobierz) zawierający opis usterki, adres zwrotny i dane kontaktowe (telefon lub adres e-mail).

3) Dotyczy telefonów Apple zakupionych w naszym sklepie.

Wszystkie telefony marki Apple objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta obowiązującą od dnia zakupu towaru.

W celu wysłania telefonu do serwisu należy wejść na poniższą stronę i wypełnić formularz online: https://www.cortland.pl/zlec-naprawe.html

4) Dotyczy telefonów LG zakupionych w naszym sklepie.

Aby złożyć reklamację w ramach gwarancji należy skontaktować się z Infolinią dzwoniąc pod numer 801 54 54 54 (koszt połączenia wg. taryfy operatora). Wcześniej należy przygotować numer seryjny produktu i dowód zakupu. Mogą one być nam potrzebne do znalezienia możliwie najdokładniejszych informacji.
Zapraszamy również do odwiedzenia osobiście Centrum Serwisowego LG znajdującego się przy ulicy Marynarskiej 21 w Warszawie.



W przypadku pytań lub wątpliwości pozostajemy do dyspozycji.