DOTYCZY TYLKO PRODUKTÓW SONY

W przypadku awarii telefonów Sony, serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny realizowany jest poprzez Autoryzowane Centrum Serwisowe w-support.pl.

Wysyłka urządzenia firmą kurierską:
W celu nadania przesyłki prosimy o samodzielne, w dogodnym dla Państwa terminie, zamówienie kuriera firmy DHL. Aktualne informacje o tym jak tego dokonać odnajdą Państwo na stronie DHL: www.dhl.com.pl lub pod numerem infolinii DHL 42 634 53 45. Przy zamawianiu kuriera należy podać nr klienta: 127 3442.

Do wysyłanego sprzętu należy dołączyć wypełniony formularz.

Dostarczenie sprzętu bezpośrednio do w-support.pl:

Klientów przebywających we Wrocławiu zapraszamy osobiście do odwiedzenia naszej siedziby. Punkt obsługi klienta czynny jest we wszystkie dni robocze w godzinach 9:00-18:00. Znajdujemy się przy Al. Armii Krajowej 61, na terenie kompleksu biurowego Atal, w budynku D (ostatni po prawej stronie).

Wymagane dokumenty:

W przypadku naprawy gwarancyjnej, prosimy dołączyć do przesyłki następujące dokumenty:

    kserokopię dowodu zakupu (w przypadku kiedy karta gwarancyjna nie jest wypełniona);
    formularz zgłoszeniowy z opisem usterek i dokładnymi danymi kontaktowymi (numer telefonu, adres e-mail).


Zachowanie danych:

Przed wysyłką urządzenia do serwisu należy dokonać kopii zapasowej danych, podczas obsługi serwisowej mogą one zostać utracone. Na wyraźne życzenie Klienta, możemy wykonać kopię zapasową danych zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Jeżeli życzą sobie Państwo sobie odpłatnego zachowania danych, prosimy o zaznaczenie tego na zgłoszeniu serwisowym.
Informujemy, że w niektórych przypadkach usługa zachowania danych, z przyczyn niezależnych od serwisu, nie jest możliwa do wykonania. W takim przypadku nie ponoszą Państwo kosztów zachowania danych.

Gwarancja producenta: 24 miesiące.



© 2017 M-point | All rights reserved | Created by 4 more Creative.
Księgowość Katowice